Emocje w reklamach

sony 4k never experienced
Pomysł na dzisiejszy wpis przyszedł do mnie z samego rana całkowicie niespodziewanie. Pierwszym impulsem był spot przygotowany przez australijski oddział Havas Worldwide dla Sony, drugim impulsem była reklama książki loveworks – to właśnie w niej padły dwa kluczowe stwierdzenia, z którym od dość dawna się zgadzam, a mianowicie – emotional connections i loyalty beyond reason.

O emocjach w reklamach już wspominałem, chociażby przy spocie Thanks Dad czy też we wpisie „…ze sportem w tle”. Jeszcze wtedy nie wiedziałem, że ten kierunek staje się tak popularny i że niebawem będzie można mówić już o całym trendzie wykorzystującym emocje budowaniu lojalności klientów.

Wyraźnie da się zauważyć, że niektóre firmy przestały skupiać się na pokazywaniu zalet swoich brandów, na walce z konkurencją i udowadnianiu, że ich produkt jest lepszy, poszły zupełnie inną drogą, moim zdaniem słuszną drogą.

Loyality beyond reason – każdy brand manager powinien sobie wziąć do serca te trzy słowa.

A teraz już spot Sony, który był inspiracją do dzisiejszego wpisu.

Comments

comments

Komentarze są wyłączone.