o blogu

radoslaw golabCześć, fajnie, że tu jesteś :) Skoro czytasz info o blogu to proszę bardzo – oto ja – Radosław Gołąb, dla znajomych bliższych i dalszych po prostu radek. Będę pisał i piszę o wszystkim –  czyli o tym co mnie inspiruje, zadziwia, pasjonuje, zastanawia, śmieszy. Zawodowo zajmuję się reklamą, tyle, że nie od strony kreacji, a raczej technologii. Jednak kreacja jest bliska mojemu sercu także na blogu pojawiać będą się moim zdaniem najfajniejsze spoty czy też akcje promocyjne.

Nazwa bloga to równocześnie nazwa mojej firmy i może być również wskazówką dotyczącą tego w jaki sposób podchodzę do życia. Enjoy to moja własna, prywatna filozofia – ze wszystkiego co robię staram się wyciągać pozytywy i na nich się koncentrować. Swoją drogą bardzo polecam takie podejście. Sprawdza się idealnie.

radek golab warsaw eaglesSport i ogólnie aktywności fizyczne działają na mnie odprężająco, inspirująco i co najważniejsze idealnie „czyszczą głowę”. Właśnie dlatego przez 3 lata grałem w futbol amerykański w Warsaw Eagles, obecnie jestem dumnym zawodnikiem również drużyny futbolowej Warsaw Oldboys, a całkiem niedawno zacząłem trenować boks.

Co tu dużo pisać, każdemu kto tu zawitał mówię… ENJOY

A jeśli kogoś dopadnie nieodparta potrzeba skontaktowania się ze mną zapraszam pod adres:

mail

Coraz częściej komentuję rynek dla różnych mediów postanowiłem zatem robić spis materiałów i publikacji w których pojawiają się moje wypowiedzi.:

01.2014 – „Bloomberg Businessweek” nr 4/14; „Telewizja, zakupy i czerwona kropka”
http://enjoygroup.pl/wp-content/uploads/2014/01/Bloomberg-str-1.pdf
http://enjoygroup.pl/wp-content/uploads/2014/01/Bloomberg-str-2.pdf

01.2014 – Screenlovers.pl; „Wiele hałasu o streaming”
http://screenlovers.pl/wiele-halasu-o-streaming/

10.2013 – Raport IAB; „E-konsumenci, Consumer Journey Online, Wpływ internetu na proces zakupowy produktów i usług”
http://www.iabpolska.pl/index.php?app=docs&action=get&iid=1175

09.2013 – Konferencja Mexad; Udział w panelu dyskusyjnym na temat wspólnej przyszłości reklamy TV i video oraz największych wyzwaniach z punktu widzenia reklamodawcy, mediów i agencji”
http://www.mexad.tv/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=12&Itemid=108 

07.2013 – Interaktywnie.com; „Rynek jest niedoszacowany. Będzie wideo-boom?”
http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/wideo/rynek-jest-niedoszacowany-bedzie-wideo-boom-246655

06.2013 – Raport Interaktywnie.com; „Wideo w internecie”
http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/raport-interaktywnie-com-wideo-w-internecie-246450

03.2013 – Interaktywnie.com; „Oto jak powstał Iplex – pierwszy bezpłatny serwis VoD w Polsce”
http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/portale/oto-jak-powstal-iplex-pierwszy-bezplatny-serwis-vod-w-polsce-245794?page=1

01.2013 – Media2 „MyMamy debiutuje na tabletach i w ofercie reklamowej Atmediów”
http://media2.pl/reklama-pr/99708-MyMamy-debiutuje-na-tabletach-i-w-ofercie-reklamowej-Atmediow.html

03.2012 – Konferencja adStandard; Wysąpienie:  „Od bajek po biznes: co robią dzieci w necie – prezentacja wyników badań”.
http://www.internetstandard.pl/konferencje/adstandard2012/default.html

 

Dodaj komentarz