Oreo – od jednego tweetu do sukcesu podczas Super Bowl

oreo teaser

3,7 miliona dolarów za 30 sekundowy spot – tyle kosztowało umieszczenie reklamy podczas tegorocznego Super Bowl. Sporo, sami przyznacie – aczkolwiek moim zdaniem warto wyłożyć takie pieniądze żeby pojawić się – jakby nie było przy najlepiej oglądanym wydarzeniu w roku. Tym bardziej warto, że podczas Super Bowl breaki reklamowe są oglądane równie chętnie jak sam mecz, a widownia to bagatela ponad 100 mln widzów przed telewizorami. Ale jak pokazał wczorajszy wieczór – warto też być aktywnym w social media i co ważniejsze mieć w swoim zespole kreatywnych ludzi.

Podczas tegorocznego Super Bowl niespodziewanie na stadionie zgasło światło – oczywiście w takich warunkach grać nie można, zatem zarządzona została przerwa na naprawienie awarii. Na tweeterze zawrzało, wśród tysięcy wpisów pojawił się także tweet ciasteczek Oreo, który całkowicie przyćmił kampanie reklamowe emitowane w TV. Wpis wyglądał w ten sposób.

oreo super bowl

Do czasu, aż prąd ponownie pojawił się na stadionie w Nowym Orleanie (około 30 minut), grafika przygotowana przez Oreo została udostępniona ponad 10 000 razy, uzbierała tysiące „ulubionych” i spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony społeczności.

Czapki z głów przed Social Media Team Oreo.

Comments

comments

Komentarze są wyłączone.