Prasa kontratakuje

share newspapper with children

Wydawcy prasowi przeżywają trudne chwile i nie jest to jakaś wielka tajemnica. Newsweek w stanach zrezygnował z wersji drukowanej, spadają nakłady dzienników, czytelnicy przenoszą się do sieci i na urządzenia mobilne… rynek prasy drukowanej jaki znamy do tej pory nieuchronnie zmierza w jednym kierunku.
Jednak jak widać po ostatnich aktywnościach wydawcy nie składają broni i próbują walczyć o swój udział w rynku. Jednym z przykładów może być kampania przeprowadzona przez właścicieli gazet w Belgii.

Inną formą walki z nowymi technologiami jest… wykorzystanie ich funkcjonalności do tego aby uatrakcyjnić swoje medium. Pomysł wielokrotnie był już wykorzystywany w reklamach, natomiast w Japonii postanowiono wykorzystać augmented reality nieco inaczej. Moim skromnym zdaniem to jest słuszna droga… nie walczyć z nowymi technologiami, tylko zawrzeć z nimi sojusz.

Comments

comments

Komentarze są wyłączone.