Thanks Dad – reklama New Robinsons

new robinsons
Reklamy wykorzystujące relacje rodzic – dziecko to klasyka gatunku. W zasadzie można pod tę kategorię komunikacji, podpiąć każdy produkt i nie ma tu większego znaczenia, czy to coś dla dzieci, czy może FMCG, samochód, czy może coś jeszcze innego.
Nawiązanie do rodziny zazwyczaj pozytywnie przekłada się na wizerunek reklamowanego produktu, choć same spoty nie zawsze są arcydziełami.
Zdarzają się jednak wyjątki, które pozwalają wierzyć, że nawet reklama zagęszczonego soku do rozcieńczania z wodą może być takim małym arcydziełem. Wszystko rozbija się o emocje jakie budzi taki spot, a ten poniżej mnie całkowicie urzekł. To jedna z najlepszych, choć w zasadzie bardzo prosta, reklama jaką ostatnio widziałem.

Podobnie na emocjach oparte były reklamy i komunikacja P&G podczas igrzysk w Londynie. Wychodzi więc na to, że kluczem do sukcesu jest pokazanie emocji.

W tym miejscu pragnę podziękować Ślimakowi, który odnalazł reklamę New Robinsons i podzielił się nią ze światem. Dzięki takiej prospołecznej postawie spot trafił na tego bloga.

Comments

comments

Komentarze są wyłączone.