Trojan mailing by DHL – mistrzowie trollingu

dhl is faster trojan mailing

Marketingowe wojny brandów to niewątpliwie coś co wprowadza odrobinę radości w pracę osób odpowiedzialnych za marketing, a skoro cieszy i bawi ich to nie ma siły, żeby nie dostarczało również mnóstwa pozytywnych emocji osobom, które mają okazję podziwiać kolejne zagrania w takich starciach.

Legendą obrosły już reklamowe potyczki Pepsi z Colą, Audi z BMW, czy też Samsunga z Apple. Ostatnio na front wyruszyło także DHL, choć nie przypominało to wystawienia potężnej kawalerii, czy też nalotów dywanowych na konkurencję. Działanie było raczej w stylu dywersji, sprytnego zabiegu, niestandardowego zagrania, a to wymaga znacznie więcej przebiegłości i zaangażowania w cała „grę”.

Otóż DHL w swojej akcji wykorzystało pracowników… konkurencji. No ale nie będę nikomu psuł zabawy. Filmik mówi wszystko. Genialne są takie zagrania. Enjoy!

źródło: youtube.com

Comments

comments

Komentarze są wyłączone.